Colruyt vælger Masterveil Europe
I sin søgen efter usynlige døre undersøger Colruyt markedet og opdager, hvad Masterveil Europe kan betyde for deres detailhandel. I 2014 underskriver virksomheden en kontrakt med denne teknologiaktør om at forsyne sine butikker (Colruyt, Cru, …) med termiske gardiner. Effektivitet kombineret med skræddersyet arbejde står højt på Colruyts ønskeliste.
Colruyt anser effektivitet for at være meget vigtig. At stræbe efter så meget effektivitet som muligt er nødvendigt for at garantere lave omkostninger og dermed også lave priser. At stræbe efter effektivitet fører også til enkelhed. Gruppen ønsker at tilbyde merværdi til sine kunder, medarbejdere og leverandører på en kvalitativ måde. Ikke kun med hensyn til økonomi, men også med hensyn til bæredygtighed og samfund ønsker Colruyt at yde et meningsfuldt bidrag. Bæredygtighed ligger i Colruyts DNA. Termiske gardiner (eller usynlige luftdøre) bidrager til det.
Friskvaremarked med lufttæpper
Den usynlige adskillelse mellem de forskellige temperatur- og lugtzoner skaber det ideelle butiksklima for både kunder og produkter. Gardinet holder den kolde luft i kølerummet.
En optimal adskillelse mellem temperaturen i butikken og i kølerummet sikrer desuden en optimal passage, hvilket øger komforten i butikken betydeligt for både kunder og medarbejdere.
Enkelt, effektivt og økonomisk: Det er lufttæpperne fra Masterveil Europe.